torsdag den 18. oktober 2012

Første indlæg

Hej Alle,

Det er mit første indlæg. Mit navn er Karolina, og jeg er en 30-årig kvinde. Min store passion er syning. Kreativitet er for mig en livsstil. Derfor har jeg besluttet at lave min egn blog og dele mine projekter med andre. Nu er jeg på barsel...derfor er det lidt tid til min store passion - syning :))))

Til daglig mor til to drenge (Lukas og Niklas), gift med den eneste ene. Kig endelig med, hvis du bliver inspireret, er det fantastisk, så brug bare løs af idéerne. Billederne her på siden er mine, med mindre andet er angivet.


Orm .... som jeg har syet 2 år siden, da jeg var på barsel med Lukas :)))





Da jeg faldt over Småfolk-stoffet med de fine traktorer på, vidste jeg lige, hvad det skulle bruges til (da jeg har en 2-årig, der eeelsker maskiner - på ingen måde unormalt). Derfor, min næste projekt er Juniorsengesæt med Småfolk-traktor ... den skal jeg i gang med i næste uge (håber jeg :)).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar