fredag den 9. november 2012

Betræk til Stokke Xplory :)) - Mønstret og DIY



Idag har jeg syet ny betræk til min elskede Stokke Xplory.

Jeg elsker min Stokke, det er normalt den jeg tager med. Den er lille og nem at have med i bilen. Den er nem at komme rundt med, op og ned ad rulletrapper. Baby kan sidde i den meget tidligere end en almindelig klapvogn.

Da jeg har 2 Stokke stel - et bruger jeg når jeg tage i byen and den anden som stol (som højstol...køre rund stol :)) hjemme. Da vi lige har købt ekstra sidde del uden tekstil - besluttede jeg selv at sy telkstilen til den....

                        
Mønstret  kan fås ganske gratis. Alt i skal gøre er følgende:
1) I skal være faste læsere
2) I skal huske at skrive en mail i kommentarfeltet, så jeg kan få fat på jer :)
Til info: mønstret skal udskrives som A4

 As allways, all my patterns are for free, all you have to do is:
1. You have to be reader of this blog
2. Write me your email in comments, and i will send you pattern :)












Mønsteret  kan fås ganske gratis alt i skal gøre er følgende: 1) I skal være faste læsere 2) I skal huske at skrive en mail i kommentarfeltet, så jeg kan få fat på jer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar