tirsdag den 20. november 2012

BARBAPAPA tutotial and paterns




Vi blev inviteret til min veninders datterens 2 års fødselsdag. Hun eeeeeelsker BARBAPAPA :), derfor har jeg besluttet at sy hende Barbapapa og par ting mere :))))

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DIY - Sy selv Barbapapa 30 cm høj

 Mønster: Barbapapa 30 cm høj
                      
Mønstret  kan fås ganske gratis. Alt i skal gøre er følgende:
1) I skal være faste læsere
2) I skal huske at skrive en mail i kommentarfeltet, så jeg kan få fat på jer :)
Til info: mønstret skal udskrives som A4
 Stof: Filt (rød (krop), sort og hvid (øjnene)). Til info: Filt er stof der er fremstillet af uld eller andre dyrehår der ved varme, tryk, fugt og stød bringes til at hænge sammen. Den filt som jeg bruger, er syntetisk hobbyfilt der anvendes til diverse kreative sysler
 Tekstilpen: Munden og armene tegnet med Tekstilpen som jeg har købt i Panduro Hobby

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DIY -  Sew Barbapapa 30 cm - tutorial

As allways, all my patterns are for free, all you have to do is:
1. You have to be reader of this blog
2. Write me your email in comments, and i will send you pattern :)

 You will need:
MATERIAL: red, black and white wool felt (i normally use synthetic, as it is much cheaper). For more info see here.
For application - i have used fabric pen. Simply paint the dry garment and allow to dry for at least 12 hours. Remember - wash  at 40 C. Wash inside out. For more info see here.




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 DIY - Børneforklæde med Barbapapa applikation

 Mønster:  (1) Barbapapa 30 cm høj
                         Mønstret  kan fås ganske gratis. Alt i skal gøre er følgende:
                         1) I skal være faste læsere
                        2) I skal huske at skrive en mail i kommentarfeltet, så jeg kan få fat på jer :)
                        Til info: mønstret skal udskrives som A4
                  (2) Børneforklæde - jeg blev inspireret af LaRaLil blog
 Stof: Filt (sort og hvid (øjnene)), Rød og Grøn bomuld
 Tekstilpen: Munden og armene tegnet med Tekstilpen som jeg har købt i Panduro Hobby


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Langt de fleste børn er vilde med at lege køkken-lege. Derfor har jeg besluttet at sy hende "legemad fra filt". På engelsk hedder det FELT FOOD. Mønstrene og vejledning fand jeg her.

Flere mønstre af FELT FOOD findes her.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar